Festival Rosin / 2015 /




Zadání ze čtvrtého ročníku střední školy, ve kterém jsme si museli vymyslet vlastní koncept festivalu na libovolné téma a následně jej za pomocí vhodných prostředků zpropagovat. Jelikož mám blízko k hudbě, zpracoval jsem festival vážné hudby, odehrávající se v Houstonu v USA (festival je smyšlený). Název ROSIN znamená v překladu slovo "kalafuna", jež je nezbytnou pomůckou všech smyčcových muzikantů (díky této "kostičce" má smyčec potřebné tření a nástroj lépe hraje). Většina klasických smyčcových nástrojů má čtyři struny, čehož jsem využil při tvorbě loga.

Součásti zpracování:




Projekt zahrnuje logo akce, jednoduchou brožurku pro návštěvníky (program, kontakty, informace), dále webové stránky, na kterých lze objednat vstupenky či suvenýry, plakát na propagaci akce a také vstupenky (s již předtištěnou rezervací a čárovým kódem pro rychlé odbavení).

Webové rozhraní:




Je řešeno tak, aby byla obsluha jednoduchá a účelná. Horní nabídka obsahuje vše důležité, web slouží jak pro nalákání nových návštěvníků, tak pro informování těch, kteří už o festivalu vědí a chtějí si například přečíst, co je nového, nebo rovnou objednat vstupenky na vybranou akci. Nechybí sekce s kontakty a zjednodušenou mapou, na které jsou zvýrazněny všechny budovy, ve kterých budou akce probíhat.

Fotopodklady a barevnost:




Hlavní fotografii, která se objevuje prakticky na všech výstupních materiálech, jsem vyfotil sám (jedná se o moji violu) za pomoci stativu a bodového nasvícení, v postprodukci jsem doplnil rozvířený kalafunový prach, který se muzikantům objevuje například při rychlých, dynamických, až vášnivých pasážích. Celkovou barevností vizuálního stylu se snažím navodit atmosféru tajemna, večerní kultury, hlubokého zážitku a do jisté míry i exkluzivity.